pátek 22. dubna 2016

Café Mendel

Ahoj všichni,

v dnešní článku se podíváme na poněkud zastrčenou kavárnu v Brně na Mendláku. Jedná se o Café Mendel a nachází se v Mendelově muzeu. Musím se přiznat, že jsem vůbec netušila, že tam nějaká kavárna je :D. A pokud chcete vědět jak se mi tam líbilo, tak čtěte dál :)







Kavárna se nachází v areálu Augustiniánského opatství na Starém Brně - Mendlovo nám. 1a. Ihned po příchodu do areálu se ocitnete v naprosté oáze klidu. Vůbec není slyšet hluk z přilehlých ulic. Celé prostředí je krásně tiché, slunečné a teď na jaře i krásně rozkvetlé (pro mě jako alergika fakt super :D :D ).






Nejdříve jsme se s kamarádkou vydali dovnitř kavárny, abychom se podívali co mají za dobroty. Pro jistotu jsme se zeptali obsluhy jestli můžeme sedět venku. Slečna která zrovna obsluhovala byla velmi milá a řekla, že to samozřejmě nevadí. Vybrali jsem si tedy něco na zub a šli se usadit ven.
Během chvíle u nás byla slečna jestli již máme vybráno. Já jsem si dala cappucino, pomerančovou limonádu a cheesecake s mučenkou.






Za chvíli jsem již měli svoji objednávku na stolečku. Musím říct, že mě naprosto ohromila limonáda. Byla podávána v naprosto roztomilé lahvičce. Nejvíc jsme ovšem byla unešená z kousků ledu ve kterých byly zamraženy sedmikrásky.





Cappucino bylo chuťově dobré a dvě rozinky v čokoládě k tomu velmi potěšily. Ovšem musím doporučit sníst je co nejdřív, protože se mi na sluníčku začaly roztékat.






Měla jsem chuť na něco sladkého a tak jsem si vybrala cheesecake s mučenkou. Popravdě jsem nevěděla co to mučenka je, ale šla jsem do toho. Samotný cheesecake mě velmi mile překvapil. Moc tento druh dezertů nevyhledávám, ale tenhle byl naprosto božský. Krásně se rozplýval na jazyku a ta chuť byla opravdu dokonalá.







Pokud půjdete přes Mendlák určitě si sem na kávu zajděte. Je to sice malá kavárnička, ale mají velmi prostornou zahrádku. Navíc pokud milujete kávu a dobroty z Tutti Frutti vaše kroky musí určitě mířit sem. Tato kavárna je totiž jejich součástí.




Celkovou návštěvu hodnotím velmi kladně. Personál, káva, limonáda i dezert byly naprosto bez chyby. Rozhodně doporučuji sem zajít! Má první návštěva určitě nebyla poslední.







3 komentáře :

Teréz řekl(a)...

cítím se jako ostuda! :( bydlíme s přítelem kousek od Mendláku a nikdy jsem tam nebyla (dobře jednou jsme tam nááhodou zavítali ale už zavírali :D ) neskutečně jsi mě nalákala sem jít se slunit o víkendu :3

Life in a big city řekl(a)...

Určitě se tam musíš někdy stavit :) Mě asi nejvíc překvapilo jaké je tam ticho. Myslím, že v létě tam asi budu pečená vařená :D

Anonymní řekl(a)...

Dear Upworkers, This is our first project offering on Upwork and hope we can recruit a very talented researcher. http://ro047cuck6.dip.jp http://mmlc9p6obv.dip.jp http://ys587vso2u.dip.jp

Okomentovat